Forever Young

Goodbye Two Zero One One and Welcome Two Zero One Two :]
Wednesday 28 December 2011 ? 0 Atashinchi ?

Readers !!!!
Kay hri ni hri rabu , 28.12.2011 .
Sedar tak sedar dah nak msuk new year :/
3 Days more nak msuk new year :/
So dah nk msuk new year ni , 
mestilah ada azam baru kan ?
so azam kita thun dpan ,
1. NAK BELAJAR RAJIN RAJIN
2. NAK KUMPUL DUIT SENDIRI
3. TAK NAK DERHAKA KAT PARENTS DAH
4. NAK BELI DSLR
5. NAK BLI PHONE BRU 
Kay kli ni kita memang nk tunaikan azam kita !
Btw,
Susah ohhhh nak lupa kan kenangan tahun ni --'
Fara ingt lagi waktu fara dgan bff fara gaduh --'
Seriously tu kenangan paling pahit that i ever had --'
Seriously susah gila nk lupa --'
And fara ingt lagi hari tu fara dgan bff fara hang kat WANGSA WALK MALL ,
Best gilaaa !!
Alah rasa nak menangis lah pulak :'[
Tahun dpan fara dkat klas yg sama , 
Tapi bff yg pling rapat dgan fara msuk klas lain :[
Nanti dah tak ada orang nak tman kita pergi toilet --'
nanti tak ada cikgu nak marah fara --'
Wakt kita org sma klas , kita org dua slalu kna marah kan farah syahira ?
kna marah dgan Puan Zaleha =>
sebab slalu bercakap dlm kls x)
Nanti dah tak ada org pnggil kita kembar dah kan farah syahira ?
Kau jgan lupa aku eh ?
Janji dgan aku farah syahira :[
Farah Syahira !!!
Kan aku dah suruh kau buat kerja tu , tapi kau tak buat :[
See kau dah kna tukar klas :[
Farah Syahira   !! 
Aku sayang kau !!!!!
Janji jgan lupa aku kay sayangg !!!!
Nanti waktu rehat , kita rehat sama-sama tau !!!!
What ever you say , you're  my BESTFRIENDS THAT I WAS FOUND IN THE WORLD !
Sayang kau :'[
Aku harap nanti waktu kita form 3 kita sma klas .
Sbab form 4 nnti aku dah kna msuk asrama :[
So kita blajar rajin rajin kay thun dpan ?
biar kita sma klas nnti :[
and klau kita gaduh , kita gaduh skejap je tau ? 
macam hari tu :[
Tgok ni Farah Syahira kita tunjuk gmbr kita dua kay ?
Tgok tau 



See gambar ni :']
ingt lagi , waku ni kita bru lpas hbis sukan tahunan :']
Waktu ni kita gila-gila :]


Gambar ni , aku tak ingt waktu bila .
Nik kata kita lesbian couple ;]
i miss this time :)


Waktu ni kita bru hbis PJK :']
Nik sruh kita lompat 
Then aku tak smpt lompat ;]


Hahaha kita gila gila kan dlu =D


Kay Tak thu nak ckp apa ;]


Waktu ni Nik suruh kita buat iklan air tu :']
Sumpah rindu kau sayang ;']


Waktu ni kita nak hntr buku text kan ?
Nik bwk camera :)


Aku suka berdiri sebelah kau wey :']
Aku rasa happy bila kau ada dgan aku :']


Kay thu muka aku --' mcm ****


Waktu ni kita tgah tunggu giliran nak jadi model untk ROCKY kann ?
Kita nak kutuk someone then kita buat lah iklan tu ;]
Aku suka bila kau peluk aku :']


Hahaha kay kau pndg mna tu ?


Kay waktu ni nik suruh kita jdi model untuk ROCKY x)
sebab Nik nak perli someone x)

Seriously msuk skolah nnti . Aku peluk pluk kau :']

Kay bye readers :]
Assalamualaikum
I-L-O-V-E-Y-O-U- <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction