Forever Young

On My Mind
Tuesday 20 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
                          Assalamualaikum , Hello and Hai :) Hari ni aku nak story pasal kak lyssa :) kak lyssa ni ada blog tapi aku lpa link dia :) dalam blog kak lyssa ni bnyk pasal tutorial . Pasal tip-tip bercinta lahh --' aku tak baca pun pasal tu :) Aku baca pasal tutorial je . Kalau korang nampak aku ada banner right ? tu aku ambk dri tutorial kak lyssa lah :) sumpah aku ska cra dia mengajar tutorial tu . Seriously simple gila :) Jalan kerja dia confirm korang faham :) kalau korang tak faham tu that's mean korang buat salah :) kalau korang tak faham , better korang bca skali lagi tutorial yg korang nak tahu tu . Confirm korang faham . Aku ada jugak yg slah buat . Tapi aku tak bca skali lagi sbb mata kesayangan aku ni penat dok ke kiri ke kanan ke kiri ke kanan :) Tapi tutorial tu slalu ON MY MIND :) so bila dah ON MY MIND selalu , Aku terpaksa baca skali lagi smpai aku faham :) kesian mata kesayangan aku ni :) Aku ni dah lah jenis yg mls nak baca berulang-ulang :) ni kalau aku slah buat tutorial kak lyssa aku dah give up --' Btw KHAYRIN YUMNI yg suruh aku bkak link kak lyssa . Bila aku bukak je , wosshhh cantik betul blog dia :) kay aku dah mls nak menaip :) kbye :)


               


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction