Forever Young

UUUUU~
Thursday, 29 December 2011 ? 0 Atashinchi ?

READERS !!!!
Kay hri ni aku nk GNA KAU AKU :)
Aku nk cita pasal awek aku dlu ;]
Nama dia Ana Istiqamah ;]
Wah nama kau , Gah gitu ;p
Nak tgok gmbr dia ? 
jap .

Eh dia yang kanan tu , kiri tu member dia --'
Comel tak awek aku ;]

Kay aku nk crita kat korang yg aku kesian kat dia .
sbab kawan dia buat taik kat dia --'
kawan makan kawan --'
kesian ohh awek aku :'[
sabar ye sayang , pasti ada hikmah .
oh ya lpa nk bg thu korang , member dia yg aku mksd kan tu org lain , bkn yg dlm gmbr tu --'
jgan slah faham kay ;]

Hmmmm aku pun tgah sedih ni ;'[
Shahrul duduk puchong :[
smpai hri sabtu , rumah cousin dia :[
mesti dia jarang online kannn ?
Hmmmm
tapi aku boleh call dia :]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee ~~

Hmmmmm aku ada kembar bru ;]
dia awek kpada member shahrul ?
faham ?
tak ?
buat buat faham lah ;p
nma dia faraa .
dia double a 
dia form 5 :]
ni gmbr dia ,

Comel kann ?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ~
kay aku gila --'

Kay bye READERS !!
Assalamualaikum 
I-L-O-V-E-Y-O-U- <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction