Forever Young

I want you back damn !
Tuesday 24 January 2012 ? 0 Atashinchi ?

        Hey peeps :'] Yess aku thu . Aku bru je entry tadi kan , tiba tiba aku entry lagi skali . Act aku tak tahan dgan apa yg aku rasa skarang ni :'[  Seriously I miss Syed Faris Danial Bin Syed Faiz :'[ mungkin ada yg knal dia and maybe tak ada yg knal dia . Kay aku bg thu lagi skali . Dia EX aku yg pling aku susah nk lupakan . Because I really really love him whiles we still togethers :'] Why aku tiba tiba crita psal dia ? Sebab tadi , aku log in blog Yumni , aku nak tgok diary dia dgn Rish (crush Yumni) seriously sweet gilos dorang ` tapi Rish duduk kat Jepun , tgah blajar . Guess umur Rish brapa , 21 kot tak slap aku . Beza gila umur kann ? Tapi , Cinta kan tak mengenal umur ;p kay lalalalaallala ~ back to the titled kay .  Dah siap bca diary dorang , aku tgok list blog yg Yumni follow . Tiba tiba aku nmpk blog Danny :'/ aku bkk . Then ada satu entry dia ni , buat aku sedih . Even smua entry dia psal Yumni , tapi aku tak marah and jelly ~ knapa pasal Yumni ? sbb Yumni kan ex dia , lpas Yumni break dgn dia , Danny mntk couple dgan aku pulak . Aku tahu , msti korang kata aku ni perampas kann ? Yeaahhh :'D  I don't mind . Aku dah brubah . Aku dah tak jadi perampas mcm dlu dah :')  Seriously , lpas aku bca semua entry Danny , aku teringat dia and  aku rindu dia sangat . Aku nak contact dgn dia lagi tapi I guess dia dah tkar number :'/ Kita org couple 2 months 2 weeks :'] lpas tu kita org gaduh , baik , gaduh and baikk semula :'] last kita org contact , waktu Raya Haji :) lpas tu aku dah lost contacs dia :'/ Danny , seriously . I MISS YOU SO MUCH DAMN ! Ada org kta dia FAKE :/ Tapi aku prcaya dia tak FAKE :) Aku knal Danny :'] Danny , seriously . I just hope yg one day , you terjmpa blog I yg nie :']  And you bkk smua entry I , And you bca entry I yg ni :'] Oh , I ingt lgi . Kita couple for second time , tapi sehari je . How are funny right ? First couple , you mntk break , second time , I :'] Danny . Baca kay entry ni :'] evevn dah lbih   2 months I tak dgr crita you . I slalu bkk profile you kat FB :] 



Remember this photo ? You made this photo for your own default :'] I was shocked :) And I excited gilos ~ Thanks for make me happy dear :]



HAHA X) gambar ni . I ingt lagi . Waktu ni you suruh I edit gambar kita dua . Gambar you kat ats , gambr i kat bawah . Then I silap buat . You sruh buat blik x) tapi before you sruh edit gmbr , kita gaduh kann ? sebab relationship kita dua dissappeared -.-' fb masalah kot . then kita dah okay , you sruh edit gambar ni . Hahahahah I never forget our memories dear <3 Danny , you know what ? After kita break , I dah couple dgan Nazrul Shahmin :) Dia baik sangat :) dia caring , lovely . Tapi I still tak bleh lpakan you :'[ after I break dgn Nazrul , I couple dgan bdak FAKE (!) tapi tak smpai sehari pun . Dia tu playboy . Lagi lah I tak bleh lpakan you :'[ After that , Ada sorang lelaki , nama dia Shahrul Nizam :) dia couple dgan I and know our relationship have been 1 months 11 days :'] attitude dia sama mcm you . Cpat touching c(: hahahahah tapi I dah bleh lpakan you skit skit .  Again danny , harap sngt you jmpa blog I :) Amin . Kbye . Assalamualaikum , I LOVE YOU :*


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction