Forever Young

Nur Izzah :')
Friday 4 May 2012 ? 0 Atashinchi ?

      Hey peeps ;) Err hmm kay. Aku rindu twins aku sangat sangat :'/ sbb hari tu aku tak jumpa dia pun. Aku jumpa Mai je. Hmmm sebenarnya aku merajuk dgan dia. Tapi tak apalah. Tak jadi nak merajuk dgan dia :b hahah hmm malam tadi dia hntr text. Dia text "Night. I love you. I miss you so much dear :'* take caree. Sweet dream. Byeee sayang." Hahahah :'D heee dia rindu kita :'D kita triple rindu kat dia. Hhahaha ingt lagi that moment. Lepak kat court dgan Ezah, Mai and Shahrul. Hahahah tgkp gmbr lah. Then Ezah psang satu lagu. Err lagu "Fuck You" hahahha aku first time kay dgar lagu tu. Pastu aku, dia dgan Mai nyanyi lagu tu sama sama ~ "fuck you (fuck you) fuck you very very much" hahahah part tu je kita org tahu. Then ada kat Giant, aku kena kejar Ezah sebab dia jealous tgok aku peluk Mai. Hahahah bets doh main kejar kejar dgan dia :'D then hari tu kat padang tmpt dorang, Ezah duduk dpan aku, bkak lagu tu. Then aku dgar je dia nyanyi. Wktu tu tak ada Mai. Mai dah balik. Then time Ezah nak balik rumah, ada budak ni prgi menjerit kat telingan dia. Then Ezah marah. Hahahah comel doh Ezah wktu tu. Ezah kalau pkai tudung skolah nmpk nerd sedikit. Hahah sbb dia lipat style tiga segi tu. Tapi still comel kay. Nmpk mcm kids :D then aku geram. Aku sruh Yumni pgang tgan dia. Aku betul kan tudung dia. Ezah lagi comel kalau tudung tu dia tak lipat. Dia degil -.- heheheh :D Yang hari tu pulak, aku tak dpt jmpa Ezah. Sbb tu aku rindu dia smgt sngt. Sumpah tak tipu :'( Hmmm Ezah. Iloveyou, Imissyou so so so so so so so so so so much dear :'* byeee sayang :'*




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction